sis I loveu!

jag hoppas du vet att det är dig jag lever för
jag hoppas du vet att allting du gör är grymt
jag hoppas du vet hur fin du är
jag hoppas du vet hur många det är som finns för dig och tycker om dig
jag hoppas du vet att det är jag som älskar dig mer än någon annan
jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dejj!
Du är min sol, det är du som alltid kommer vara nummer 1 för mig ingen kommer kunna ta din plats. Du får aldrig lämna mig ensam jag vet inte vad jag skulle göra utan dig syster ! Om ngt är skit så snackar jag bara med dig så känns allting så himla bra ! det finns många fina ord som man kan skriva om dig men jag får inte fram någonting så ska göra allting kortfattat såhär på slutet av texten ...... Jag älskar min syster mer än något/någonting annat !
du är grym jossan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0