fjååååårtisar

hojja jag är fan trött varje dag hur tidigt jsg än lägger mejj .... måste bara berätta att jag hade en sjukt bra skoldag allt gick svinbra matte,so,musiken osv jag ligger på ett mvg i musik för jag kan några låtar på gitarr åde :D:D! men en sak jag måste bara få skriva av mejjj. Jag hatar småfjortisar som tror att killar gillar dom och att dom klär sejj jätte urringat pushar upp brösten och dessutom failar med det xd är ju deras ensak men måste bara säga att det är sjuuukt fult på flickor som går i 7an. Och att dessutom vissa killar i klassen sa att jag och några vänner var avis på dom där fjortisarna för att dom skrev att vissa killar i klassen var världens bästa på fb:o asså seriöst för det 1a. dom får skriva vafan dom vill! för det 2a. går det inte att bli avis på wbfjortisar, och fuhbgejnkltjbgnlektbgnldbnvdelkmliugbneriolutn4ew gaaaaah blir så jävla förbannad på dom HAHAAHAHA jo och en av dom var ju smart o säga till min vän att jag inte tvättar bort sminket på överläppen så jag får finnar där så det ska se ut som att jag har hål där ;o hahahhah asså så jävla avis för att jag ska göra hål där, och jag har inte ens smink där det enda jag använder är maskara och vemfan vill ha finnar !!:O Dom är bara så fuuula och äckligt jävla kaxiga ! usch ... aja men ska å träna snart så vi höööörs :)!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0